ID: 11238
Medewerker Servicedesk
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een bouwgerelateerde organisatie welke landelijk opereert. De sfeer binnen de organisatie kenmerkt zich door nuchtere ondernemersschap met oog voor kwaliteit en vakmanschap.
Functieomschrijving
Ben jij er van overtuigd dat jij met je bouwkundige kennis een bijdrage kunt leveren aan de servicedesk van onze opdrachtgever? Heb jij de ambitie om het serviceniveau van onze opdrachtgever naar een hoger level te tillen?
Dan zoeken we jou!
In de functie van servicedesk medewerker ben je voornamelijk bezig met het informeren en adviseren van klanten. Je moet hierbij helder informatie over kunnen brengen. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen van de bouwkundige meldingen. Deze komen op verschillende kanalen binnen zoals telefonisch, via de mail en online klantenportaal. Daarnaast verwerk je de meldingen in de administratie.
Functie-eisen
Functie-eisen;
- je hebt ervaring in een soort gelijke functie;
- je hebt bouwkundige kennis;
- je bent flexibel en inzetbaar voor de 24 uursservicedienst;
- je bent communicatief vaardig en resultaatgericht;
- je hebt affiniteit met digitale gegevensverwerking;
- je neemt verantwoordelijkheid en bent stressbestendig.
Arbeidsvoorwaarden
Deze interessante en uitdagende fulltime functie beslaat 40 uren per week. De functie is voor langere tijd en na een periode via Unique bestaat de mogelijkheid om, bij goed functioneren, in dienst te treden bij de organisatie.
Onze opdrachtgever is een bouwgerelateerde organisatie welke landelijk opereert. De sfeer binnen de organisatie kenmerkt zich door nuchtere ondernemersschap met oog voor kwaliteit en vakmanschap.
Functieomschrijving
Ben jij er van overtuigd dat jij met je bouwkundige kennis een bijdrage kunt leveren aan de servicedesk van onze opdrachtgever? Heb jij de ambitie om het serviceniveau van onze opdrachtgever naar een hoger level te tillen?
Dan zoeken we jou!
In de functie van servicedesk medewerker ben je voornamelijk bezig met het informeren en adviseren van klanten. Je moet hierbij helder informatie over kunnen brengen. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen van de bouwkundige meldingen. Deze komen op verschillende kanalen binnen zoals telefonisch, via de mail en online klantenportaal. Daarnaast verwerk je de meldingen in de administratie.
Functie-eisen
Functie-eisen;
- je hebt ervaring in een soort gelijke functie;
- je hebt bouwkundige kennis;
- je bent flexibel en inzetbaar voor de 24 uursservicedienst;
- je bent communicatief vaardig en resultaatgericht;
- je hebt affiniteit met digitale gegevensverwerking;
- je neemt verantwoordelijkheid en bent stressbestendig.
Arbeidsvoorwaarden
Deze interessante en uitdagende fulltime functie beslaat 40 uren per week. De functie is voor langere tijd en na een periode via Unique bestaat de mogelijkheid om, bij goed functioneren, in dienst te treden bij de organisatie.