ID: 4114
Advertentie ID: #4114 is verwijderd van uw verlanglijst.
HR medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Onze klant is specialist in automotive interieur. Dit bedrijf startte eind jaren veertig en is inmiddels marktleider op het gebied van automatten en vrachtwageninterieurs.
De kern van succes ligt in de combinatie van ontwikkeling en productie. Hierdoor zijn snelle innovatietrajecten mogelijk en verbeteren ze producten en processen continu. De centrale positie in Europa voorziet hen van hoogwaardig gekwalificeerd personeel en een sterke logistieke uitvalsbasis.
Functiebeschrijving
Als HR Administrator ben je verantwoordelijk voor de administratieve taken en het uitvoeren en actueel houden van mutaties in het personeelsinformatiesysteem. Je bent verantwoordelijk voor de tijds- en ziekteverzuimregistratie en houdt in samenwerking met de Controller de salarismodules actueel. Daarnaast draag je zorg voor optimale dossiervorming en het actueel houden van diverse HR documenten. Je biedt operationele ondersteuning op het gebied van relevante HR onderwerpen.
Je draagt bij aan een continue verbetering van gedigitaliseerde processen en signaleert verbeteringen t.a.v. verdere automatisering. Je werkt zeer nauwkeurig i.v.m. juistheid van gegevens en hebt oog voor detail.
Functie-eisen
Je beschikt over een afgeronde HBO studie in de richting van HRM;
Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
Je bent vaardig in MS Office, bedreven in Excel;
Kennis van het HR Softwarepakket Delta van BCS is een pré
Je hebt goede relationele, schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
Je werkt nauwkeurig en accuraat en kunt efficiënt te werk gaan;
Je bent communicatief vaardig in de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
Je bent integer en gaat vertrouwelijk om met personele- en bedrijfsaangelegenheden.
VOLDOE JE NET NIET, MAAR HEB JE WEL ERVARING, wij nodigen je van harte uit om toch te solliciteren!
Arbeidsvoorwaarden
Een veelzijdige en zelfstandige functie in een dynamische werkomgeving;
Een jarenlange samenwerking met op termijn een vast dienstverband;
Een marktconform salaris;
Secundaire arbeidsvoorwaarden als een 13e maand, pensioenregeling en bijdrage in de reiskosten;
Meer informatie
Q work is een uitzend- & selectiekantoor op maat gespecialiseerd in industrie, office, bouw en technische profielen. Bij Q Work staat 'Quality' steeds centraal. Flexibele en klantgerichte aanpak vormt de basis van onze dienstverlening bij Q Work. Onze medewerkers bezitten een stevige kennis van rekrutering en hebben jarenlange ervaring in de uitzendbranche. Zo zorgen we ervoor dat talent altijd op de juiste plaats terechtkomt. Kwaliteit, beloftes nakomen, duidelijke communicatie, flexibiliteit, persoonlijke relatie & een betrouwbare en duurzame band zijn de kernwaarden van ons bedrijf! Zo maken wij het ultieme & unieke verschil voor u!
Heb je interesse in de openstaande vacature of wil je er graag meer over weten? Stuur dan je cv of vraag naar info@qwork.nl.