ID: 3846
Advertentie ID: #3846 is verwijderd van uw verlanglijst.
Assistent werkplaats manager
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Jouw nieuwe werkgever is een internationaal familiebedrijf met vestigingen verspreid over ruim 20 landen. Ze zijn groot in toeleveringen en halffabricaten, maken eigen eindproducten zoals veersystemen, de geautomatiseerde inrichting van autofabrieken, warmtewisselaars en containerhandlingsystemen..
Functieomschrijving
Houd jij van autotechniek? Ben je een echte sleutelaar én servicegericht? Dan is deze functie wat voor jou!Met een klein team van enthousiaste en gedreven collegas in Amsterdam/Schiphol verzorgen we het onderhoud, reparatie van onze elektrische bussen en opladers daarvan. Ons doel is om een voertuig zo snel mogelijk weer te laten rijden, zodat de klant er zo min mogelijk hinder van ondervindt.Het werk is gevarieerd en uitdagend. Je bent bezig met de allerlaatste technieken rondom elektrisch rijden en met de uitdagingen die dit voor onderhoud en reparatie met zich meebrengt. In deze functie ben je het centrale aanspreekpunt bij afwezigheid van de Werkplaats manager (tussen 17.00 uur en-8.00 uur en in het weekend).Daarnaast bestaan je taken uit:(rood-) Telefonische aanname en registratie problemen en prioriteit stellen;(rood-) Storingen laadinfra buiten openingstijden;(rood-) Aanname storing Chauffeur/ROV/Allego/Spie;(rood-) Check portal Allego en eventuele reset;(rood-) Inschakelen monteur (Spie);(rood-) Gedurende openingstijden werkplaats inschakelen TS VDL;(rood-) Buiten openingstijden registratie en eventuele escalatie.
Functie-eisen
De geschikte kandidaat is communicatief vaardig in woord en geschrift (Nederlands). Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden en factuurcontrole. Ervaring met DMS is een pre. Daarnaast ben je stressbestendig en flexibel. Je hebt een verantwoordelijkheidsgevoel en hebt overwicht om eventueel leiding te geven Je hebt ervaring met MS Office, een afgeronde MBO 3/4 opleiding en een rijbewijs (B). Wat kun jij van Adecco verwachten?(rood-) 26 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)(rood-) Reiskosten bedragen €0,19 p/km tot een maximaal van 50 km(rood-) 8% vakantietoeslag(rood-) Iedere woensdag je salaris gestort(rood-) Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds (rood-) Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving).Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Monique Meijer op nummer 020-6544767 of stuur een e-mail naar regiohaarlem@adecco.nl. We vertellen je graag meer over deze vacature.
Jouw nieuwe werkgever is een internationaal familiebedrijf met vestigingen verspreid over ruim 20 landen. Ze zijn groot in toeleveringen en halffabricaten, maken eigen eindproducten zoals veersystemen, de geautomatiseerde inrichting van autofabrieken, warmtewisselaars en containerhandlingsystemen..
Functieomschrijving
Houd jij van autotechniek? Ben je een echte sleutelaar én servicegericht? Dan is deze functie wat voor jou!Met een klein team van enthousiaste en gedreven collegas in Amsterdam/Schiphol verzorgen we het onderhoud, reparatie van onze elektrische bussen en opladers daarvan. Ons doel is om een voertuig zo snel mogelijk weer te laten rijden, zodat de klant er zo min mogelijk hinder van ondervindt.Het werk is gevarieerd en uitdagend. Je bent bezig met de allerlaatste technieken rondom elektrisch rijden en met de uitdagingen die dit voor onderhoud en reparatie met zich meebrengt. In deze functie ben je het centrale aanspreekpunt bij afwezigheid van de Werkplaats manager (tussen 17.00 uur en-8.00 uur en in het weekend).Daarnaast bestaan je taken uit:(rood-) Telefonische aanname en registratie problemen en prioriteit stellen;(rood-) Storingen laadinfra buiten openingstijden;(rood-) Aanname storing Chauffeur/ROV/Allego/Spie;(rood-) Check portal Allego en eventuele reset;(rood-) Inschakelen monteur (Spie);(rood-) Gedurende openingstijden werkplaats inschakelen TS VDL;(rood-) Buiten openingstijden registratie en eventuele escalatie.
Functie-eisen
De geschikte kandidaat is communicatief vaardig in woord en geschrift (Nederlands). Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden en factuurcontrole. Ervaring met DMS is een pre. Daarnaast ben je stressbestendig en flexibel. Je hebt een verantwoordelijkheidsgevoel en hebt overwicht om eventueel leiding te geven Je hebt ervaring met MS Office, een afgeronde MBO 3/4 opleiding en een rijbewijs (B). Wat kun jij van Adecco verwachten?(rood-) 26 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)(rood-) Reiskosten bedragen €0,19 p/km tot een maximaal van 50 km(rood-) 8% vakantietoeslag(rood-) Iedere woensdag je salaris gestort(rood-) Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds (rood-) Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving).Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Monique Meijer op nummer 020-6544767 of stuur een e-mail naar regiohaarlem@adecco.nl. We vertellen je graag meer over deze vacature.