ID: 11838
Advertentie ID: #11838 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Medewerker Klantenservice
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De Drechtsteden, een uniek samenwerkingsverband in Nederland, bestaat uit de zes Drechtstedengemeenten en drie Gemeenschappelijke Regelingen. De regio heeft ongeveer 270.000 inwoners. Alle gelegen aan of bij het water, delen de gemeenten zowel de mooie aspecten, als de risicos van dit gebied. Ontwikkelingen en opgaven overschrijden vaak de gemeentegrenzen. Samenwerking is dus noodzakelijk en biedt ook veel voordelen. Binnen de Drechtsteden werken ruim 3000 medewerkers. Met de vorming van deze organisaties is een aantal taken, die tot dan toe door elke gemeente zelfstandig georganiseerd werden, ondergebracht in centrale organisaties die dit voor alle of meer gemeenten doen. Kennis en kunde zijn gebundeld en breder benut.
Functieomschrijving
Je staat klanten van de deelnemende gemeenten telefonisch te woord. Handelt waar mogelijk het klantcontact zelfstandig af volgens de gestelde servicenormen. Je signaleert vakinhoudelijke tekortkomingen rondom de dienstverlening via diverse kanalen zoals Whatsapp, mail en chat. Daarnaast staat service hoog in het vaandel. Het is dus belangrijk dat je goed om kan gaan met de diversiteit van vragen en dit zo goed mogelijk kan afhandelen.
Functie-eisen
Wij vragen van jou: Minimaal MBO niveau 3 denk en werk niveau; 2 jaar relevante werkervaring in een callcenter inbound eis; Kennis van gemeentelijke organisaties pré; Kennis van Mozaiek is een pré; Woonachtig in de regio Drechtsteden.
Arbeidsvoorwaarden
De opdrachtgever is op zoek naar een kandidaat die voor langere tijd inzetbaar is, minimaal 16 uur per week in de functie van medewerker klant contact.Aanbod: Inwerk traject in de eerste werkweek; Rooster 1 maand vooraf bekend; Voor langer periode; Conform salaris, volgens de CAR- UWO CAO; Uren: minimaal 24 uur per week maximaal 32 uur per week; Werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 17.00 uur; Een team van ervaren en vakbekwame collega's.
De Drechtsteden, een uniek samenwerkingsverband in Nederland, bestaat uit de zes Drechtstedengemeenten en drie Gemeenschappelijke Regelingen. De regio heeft ongeveer 270.000 inwoners. Alle gelegen aan of bij het water, delen de gemeenten zowel de mooie aspecten, als de risicos van dit gebied. Ontwikkelingen en opgaven overschrijden vaak de gemeentegrenzen. Samenwerking is dus noodzakelijk en biedt ook veel voordelen. Binnen de Drechtsteden werken ruim 3000 medewerkers. Met de vorming van deze organisaties is een aantal taken, die tot dan toe door elke gemeente zelfstandig georganiseerd werden, ondergebracht in centrale organisaties die dit voor alle of meer gemeenten doen. Kennis en kunde zijn gebundeld en breder benut.
Functieomschrijving
Je staat klanten van de deelnemende gemeenten telefonisch te woord. Handelt waar mogelijk het klantcontact zelfstandig af volgens de gestelde servicenormen. Je signaleert vakinhoudelijke tekortkomingen rondom de dienstverlening via diverse kanalen zoals Whatsapp, mail en chat. Daarnaast staat service hoog in het vaandel. Het is dus belangrijk dat je goed om kan gaan met de diversiteit van vragen en dit zo goed mogelijk kan afhandelen.
Functie-eisen
Wij vragen van jou: Minimaal MBO niveau 3 denk en werk niveau; 2 jaar relevante werkervaring in een callcenter inbound eis; Kennis van gemeentelijke organisaties pré; Kennis van Mozaiek is een pré; Woonachtig in de regio Drechtsteden.
Arbeidsvoorwaarden
De opdrachtgever is op zoek naar een kandidaat die voor langere tijd inzetbaar is, minimaal 16 uur per week in de functie van medewerker klant contact.Aanbod: Inwerk traject in de eerste werkweek; Rooster 1 maand vooraf bekend; Voor langer periode; Conform salaris, volgens de CAR- UWO CAO; Uren: minimaal 24 uur per week maximaal 32 uur per week; Werktijden van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 17.00 uur; Een team van ervaren en vakbekwame collega's.