ID: 11646
Advertentie ID: #11646 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Callcentermedewerker klarna kantoor tijden
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
BEN JIJ DOL OP KLANTCONTACT? EN IS GEEN VRAAG JOU TE GEK? LEES VERDER.
Dit ga je doen als customer service medewerker
Als customer service medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor een facturatiebedrijf. Dit betekent dat je uiteenlopende en afwisselende vragen beantwoordt, bij vragen van klanten kun je denken aan: Waarom krijg ik een tweede aanmaning hoewel ik al betaald heb?, Kan ik de betalingstermijn uitstellen?. Op basis van de klantvraag en jouw vermogen om door te vragen weet jij een klant altijd correct en snel te woord te staan. Samen met je collegas ben jij verantwoordelijk voor een optimale klantervaring. Klanten contacteren je zowel telefonisch als via mail of chat, ook een goede schriftelijke communicatie is dus belangrijk.
Jouw ontwikkeling
Om de klanten op de juiste wijze te kunnen helpen, krijg je een training aangeboden van twee weken vanaf 18 December 2017. Naast de training neem je als nieuwe medewerker binnen Teleperformance ook deel aan het onboarding programma. Tijdens de onboarding leer je alles over Teleperformance en maak je meteen kennis met je nieuwe collegas! Je komt terecht in een klein en hecht team waar iedereen elkaar kent!
Ons aanbod
Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als klantenservicemedewerker dan kun je naast een passend salaris rekenen op:
betaalde training;
acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
de mogelijkheid om deel te nemen aan het fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
8% vakantiegeld;
een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij Teleperformance;
22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek).
Wie ben jij?
Heb je een positieve instelling en zet je de klant altijd centraal? Heb je tevens het vermogen om snel te kunnen schakelen tussen de verschillende klantvragen en je wil samen met jouw collegas een ultieme klantervaring realiseren? Dan ben jij de medewerker die wij zoeken! Daarnaast:
beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling en schriftelijk (zeker in het Nederlands en het Engels, indien mogelijk ook in het Duits);
ben je twee weken fulltime beschikbaar voor de training vanaf 18 December 2017;
ben je 32 tot 40 uur per week flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 17.30 uur. Minder uren werken is mogelijk in overleg.
Interesse in een baan als customer service medewerker?
Solliciteer dan nu! Na een succesvolle telefonische screening wordt je eerst uitgenodigd voor een gesprek met een recruiter, maak je kennis met je nieuwe collegas en krijg je ook de kans om mee te luisteren op de werkvloer. Is dit zowel voor jou als voor ons positief? Dan volgt er nog een persoonlijk gesprek met je nieuwe leidinggevende.
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te solliciteren heb je een account nodig. Bij je eerste sollicitatie maak je dit eenvoudig via het sollicitatieformulier aan. Bij een volgende sollicitatie kun je inloggen en worden je gegevens opgehaald. Met je account kun je inloggen op T-Point. Hier kun je de voortgang van je sollicitatie(s) volgen en je persoonlijke gegevens en cv aanvullen zodat wij de beste baan voor jou kunnen vinden.
BEN JIJ DOL OP KLANTCONTACT? EN IS GEEN VRAAG JOU TE GEK? LEES VERDER.
Dit ga je doen als customer service medewerker
Als customer service medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor een facturatiebedrijf. Dit betekent dat je uiteenlopende en afwisselende vragen beantwoordt, bij vragen van klanten kun je denken aan: Waarom krijg ik een tweede aanmaning hoewel ik al betaald heb?, Kan ik de betalingstermijn uitstellen?. Op basis van de klantvraag en jouw vermogen om door te vragen weet jij een klant altijd correct en snel te woord te staan. Samen met je collegas ben jij verantwoordelijk voor een optimale klantervaring. Klanten contacteren je zowel telefonisch als via mail of chat, ook een goede schriftelijke communicatie is dus belangrijk.
Jouw ontwikkeling
Om de klanten op de juiste wijze te kunnen helpen, krijg je een training aangeboden van twee weken vanaf 18 December 2017. Naast de training neem je als nieuwe medewerker binnen Teleperformance ook deel aan het onboarding programma. Tijdens de onboarding leer je alles over Teleperformance en maak je meteen kennis met je nieuwe collegas! Je komt terecht in een klein en hecht team waar iedereen elkaar kent!
Ons aanbod
Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als klantenservicemedewerker dan kun je naast een passend salaris rekenen op:
betaalde training;
acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
de mogelijkheid om deel te nemen aan het fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
8% vakantiegeld;
een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij Teleperformance;
22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek).
Wie ben jij?
Heb je een positieve instelling en zet je de klant altijd centraal? Heb je tevens het vermogen om snel te kunnen schakelen tussen de verschillende klantvragen en je wil samen met jouw collegas een ultieme klantervaring realiseren? Dan ben jij de medewerker die wij zoeken! Daarnaast:
beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling en schriftelijk (zeker in het Nederlands en het Engels, indien mogelijk ook in het Duits);
ben je twee weken fulltime beschikbaar voor de training vanaf 18 December 2017;
ben je 32 tot 40 uur per week flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 17.30 uur. Minder uren werken is mogelijk in overleg.
Interesse in een baan als customer service medewerker?
Solliciteer dan nu! Na een succesvolle telefonische screening wordt je eerst uitgenodigd voor een gesprek met een recruiter, maak je kennis met je nieuwe collegas en krijg je ook de kans om mee te luisteren op de werkvloer. Is dit zowel voor jou als voor ons positief? Dan volgt er nog een persoonlijk gesprek met je nieuwe leidinggevende.
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te solliciteren heb je een account nodig. Bij je eerste sollicitatie maak je dit eenvoudig via het sollicitatieformulier aan. Bij een volgende sollicitatie kun je inloggen en worden je gegevens opgehaald. Met je account kun je inloggen op T-Point. Hier kun je de voortgang van je sollicitatie(s) volgen en je persoonlijke gegevens en cv aanvullen zodat wij de beste baan voor jou kunnen vinden.